poniedziałek, 11 maja 2015

łazienka ♥ ♥




                  ♥  ♥  ♥  ♥
       No nareszcie mogę się pochwalić swoją skończona łazienką tak wyglądało przed :


       Nie byłam z niej zachwycona tym bardziej, że jak się wprowadzałam to ukradli mi auto i musiałam z pewnych rzeczy zrezygnować. Kafelki wybierał mój były mąż miały być tylko na chwilę  ale jak to zwykle bywa co ma być tymczasowe zostaje na dłużej i tak właśnie było.
        Ale teraz mogłam pozwolić sobie na to co się podobało doszliśmy do małego kompromisu.  Początkowo chcieliśmy zrobić podświetlane półki i wannę zrezygnowałam bo po jakiego grzyba coś co będzie rzadko używane a dla ludzi na pokaz nie ma co w to miejsce wolę inne rzeczy zrobić.
        Tak więc mogę się chwalić a przedewszystkim mojego męża który od początku do końca robił to sam jest dumna, że mam takiego męża no to teraz porcja zdjęć










         Jeszcze tylko muszę zmienić kosz na pranie i dokupić koszyk na półkę ale i tak jest już super co o t sądzicie czekam na komentarze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥