poniedziałek, 9 lutego 2015

malowanie ♥

                             ♥ ♥ ♥

      Ostatnio pokazywalam Wam pokój Cezara i Jagody chciałam, żebyście mi doradzili ale cisza była, tak więc wzięłam w swoje ręce.
      Dziś zaczęłam malowanie efekt mnie zadowala zostały jeszcze dodatki ale z tym spokojnie uuchyle kawałek pokoju...


Na weekend wybieram się do Ikea po brakujące dodatki, ramki i półki jak zakończę to oczywiście pokażę mój ciężki trud jutro szyję firankę do pokoju. 

********
Wczoraj byłam u pewnej znajomej mojej mamy która ma swój zakład krawiecki byłam wręcz oczarowana marzy mi się taki swój kąt gdzie nie trzeba co chwile chować maszyny..... Ale to jeszcze moje najskrytsze marzenia ale kto powiedział, że nie można go zrealizować. 
Dostałam trochę materiałów, dodatków teraz to mam w czym przebierać tak więc tylko do dzieła..... 

2 komentarze:

  1. Witam!
    Piękne rzeczy szyjesz, zdolna kobitka z Ciebie, domek masz bardzo przytulny, w salonie witrynka cudna, pomalowanie mebli w kuchni na duży plus, pokój dzieciaków zapowiada się fajnie, ogólnie bardzo mi się podoba zostaję na dłużej.
    P.s. jeśli byś mogła to powiekszaj zdjęcia, po dodaniu klikasz na nie i bierzesz np, duże, albo bardzo duże, wtedy lepiej się ogląda, ale to taka moja tylko sugestia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za radę, nawet nie wiedziałam, że tak można . Jestem w trakcie zmian u nich i szukania żeby wszystko grało oraz szyję tak więc zapraszam do czytania i wpadnę w odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥