piątek, 22 maja 2015

brak czasu

       
            Witam
       Jak to u Was jest z czasem, u mnie go brakuje a to za sprawą powrotu do pracy po 2,5 roku. Jestem tak zakręcona w pracy duże zmiany nauka na nowo w domu robią się zaległości ale wczoraj córka starsza zlitowala się i poprasowala stertę rzeczy. Muszę jakoś ten haos ogarnąć i dostosować jeszcze tydz i będzie ok.

            Kwiaty na balkonie zassadzilam czekam jak pan M przykreci mi na ścianie haki wtedy mogę fotki strzelić.

          Zastanawiam się intensywnie nad karniszem w kuchni nigdy jakoś go nie miałam a teraz myślę o czarnym tylko nie wiem czy będzie pasować może coś poradzicie moja kuchnia wygląda teraz tak po małym liftingu na kominie :







           Teraz zmykam dokończyć kawkę i obiad a później do pracy czekam na Wasze opinie i sugesti.

                    Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥