niedziela, 1 lutego 2015

Brak internetu

...Jak ja nie lubię gdy jestem odcięta od świata, a tak było bo problemy z nadawaniem internetu pojawiał się i znikał.


W między czasie upolowałam gwiazdkę i typografie na wyprzedaży bardzo mi się podobały a Wam...

Wzięłam się za szycie, ale w między czasie więcej miałam przeróbek których za bardzo nie lubię, wolę odszyc coś od początku ale cóż są znajomi którym się nie odmawia a moje misie czekają na ukończenie i wyglądają z szuflady


A jeden czeka na oczka bo jest w trakcie robienia jutro idzie do wysyłki. obiecałam Wam trochę innych prac co prawda są świąteczne ale zobaczcie 






Tak więc w międzyczasie jak dzieci śpią uwielbiam się zrelaksować, życzę udanego wieczoru..... 


3 komentarze:

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥