czwartek, 5 lutego 2015

I już mamy koniec tygodnia





           ....zastanawiam się co jest nie tak chciałam założyć bloga bo bardzo podobały mi się te co czytałam,ale tu się trochę zawiodłam nie wiem co jest nie tak komentarzy jak na lekarstwo.

           Wzięłam udział w Candy u Ewy z shabby-shoop76.blogspot.com
oraz również u Ani mojdom-mojaprzestrzen.blogspot.com bardzo spodobały mi się prace które można wygrać ale nie umiem umieścić u siebie żeby widoczne były te Candy.

          Sądziłam, że ktoś będzie zaglądał czytał a tu klops nie wiem co jest nie tak jedne blogi mają zainteresowanie od juz a inne no właśnie co jest nie tak.......

3 komentarze:

  1. No to cos jak u mnie. Pare postow zamiescilam, ze zdjeciami, nie rozpisuje sie zbytnio i... Pare wejsc i tyle, ani slowka nikt nic. Cierpliwosci moze sobie :-) pozdrawiam i zycze komentarzy duzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co jest na rzeczy ale się nie poddaje i pisze dalej zobaczymy co z tego wyjdzie wpadnę w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥