środa, 25 lutego 2015

Pokój pomalowany

      ♥  ♥  ♥
         No nareszcie skończyłam mogę się pochwalić zmianami w pokoju Cezara i Jagody.
         Trochę to potrwalo ale jestem zadowolona bo wszystko zrobiłam sama a z dwulatkiem to nie lada wyczyn. Jeszcze parę kosmetycznych rzeczy zostało ale można się chwalić a co tam. Pokój zmienił kolor na bezowy torcik i jest jaśniej i więcej miejsca się zrobiło przestawiłam również biurko zdecydowanie lepiej ale oceńcie sami.






            Zostało jeszcze zmienić ten regał i krzesełko, pościel juz się szyję tak więc takie pracę poczynilam a zapomniałam o plakacie, wydrukowalam alfabet poprawiłam markerami ramka i gotowe. Nad stolikiem planuje jeszcze poleczki na książeczki ale po to muszę pojechać do Ikea.

      Tak więc się napracowalam i jestem zadowolona z efektu a przedewszystkim zdążylam przed urodzinami jupi...
      Teraz mogę szykować się do przyjęcia sobotniego.....

         Miłego popołudnia kochani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥