wtorek, 24 marca 2015

............


             .......no i stało się wczoraj po południu zapadła decyzja zabieramy się za łazienkę tak więc do sklepu po zakupy.



                Jest taki wybór, że naprawdę ciężko na coś się zdecydować jaki kolor i jak ma wszystko wyglądać. Zarys zrobiłam na kartce co bym chciała i jak mniej więcej ma to wyglądać prawda jest taka, że łazienkę nie robimy tak często moja ma obecnie 9 lat i nie jest tak jak chciałam. Jak dostałam to mieszkanie to za dużo kasy nie było bo w międzyczasie ukradli nam auto i trzeba było zrezygnować z pewnych rzeczy ale teraz jest czas, że mogę zrobić swoją wymarzoną. Mój M sam będzie ją robił tak więc mogę zaszaleć trochę.

        Dziś szyłam jutro pokażę tym razem zamówienia na firany a w między czasie jak mała spała to malowalam drzwi od szafy wnękowej bo po zmianie u nich w pokoju nie pasują do niczego.


Życzę miłego wieczoru 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥