niedziela, 8 marca 2015

♥ ♥ ♥ Dzień Kobiet ♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥ 
Z racji, że dziś dzień kobiet składam Wszystkim najlepsze życzenia. 


A teraz pokażę Wam moje zdobycze z ulubionego sklepu wiem, że nie które z Was też go uwielbiają można znaleźć tam cuda za nie wielkie pieniądze. Czarny pojemnik skradł moje serce ♥ narazie został w przedpokoju. 


Na te domki przymierzalam się od dawna a tu proszę są tylko będą musiały pójść pod pędzel z białą farbą. 





                         A jeszcze upolowałam zajączka na Wielkanoc świetnie kaponuje się z ziołami na parapecie.


Życzę wszystkim udanej popołudniowej niedzieli, mąż zabiera mnie później na niespodziankę. 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥