czwartek, 8 stycznia 2015

♥ ♥ ♥


*****
Dziś trochę złapała mnie choroba, za oknem zaczął sypać biały śnieg ❄ ❄. Uwielbiam taki widok,a Wy kochani pokażę Wam moje dalsze pracę szylam narzutke dla mojej Jagody i odzew był zadowalający.
Drugi komplet pojechał taki sam do małej Oli. W odcieniach niebieskiego pojechał do Liwki razem z misiem tylko Liwka poprosiła żeby miś miał buzke bo nie będzie miała jak rozmawiać. Gdy mama zakupiła u mnie dużego królika Liwka zachwycona tylko pyta gdzie ma włosy i buzke bo nie ma jak rozmawiać,tak więc musiała teraz powstać buzia. 


Teraz Liwka zadowolona pod kołderka śpi a królika i misia nosi pod pachą. Dzieci potrafią rozbawić a tu przedstawię Wam zapowiedź następnego posta
TAK WIĘC ZAPRASZAM SERDECZNIE
Do zobaczenia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥