piątek, 9 stycznia 2015

Przedpokój

Witam wieczorową porą chciałabym Dziś przedstawić mój przedpokój. Nie jest on za duży ale jest. Kiedyś marzyła mi się ściana z półkami na zdjęcia jak wchodzi się do syna ale mogłam tylko pogadać. Mój obecny M gdy usłyszał o tym pomyśle to mi to zrobił chciał zrobić jeszcze podświetlane ale dużo było by kucia i odpuscilam. Teraz jak zmieniliśmy panele to poprosiłam o wyburzenie kawałka ściany od szafy wnękowej żeby ją powiększyć.
Teraz mam dziurę w szafie czekam na nowe drzwi a od strony drzwi wejściowych widać wystający filar i taki sam był z drugiej strony. Teraz przedpokój lekko się powiekszyl jeszcze zmiana koloru dużo dała bo wcześniej był w brazach. A teraz reszta zdjęć 



Mam nadzieję, że Wam się podoba może jakieś sugestie podpowiedzi będę bardzo wdzięczna.  Teraz mykam kochani miłego wieczoru. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥