poniedziałek, 12 stycznia 2015

Poniedziałkowo

Witam w świecie blogowym

Trochę tu nie zaglądałam ale jak ostatnio wspomniałam dopadła mnie choroba i skończyło się na antybiotyku. Kolejny tydz w domku i do tego dzieciaki też coś łapie a najgorzej moją 2 letnią Jagódke.

Ale nie będę Was zanudzać chorobą.

Chciałbym Wam przedstawić moją kuchnię, zainspirowana zostałam przez panią Lile z Kokon gdy widziałam jaka zrobiła metamorfozę kuchni. Tak więc zabralam się za robotę a z małym dzieckiem to trochę ciężko, najpierw zmalowalm górne szafki efekt był super. No to trzeba było wziąść się za dół i jak malowalam na dole sokolik to mogłam pozwolić na malowanie po kafelkach bo i tak szły do kucia. Teraz jestem zadowolona.

Szkoda mi kasy na nowe meble bo te co się podobają to koszt nie samowity póki Jagoda jest jeszcze mała to tak narazie będzie.





Mam nadzieję, że się spodoba jakieś komentarze sugestie bardzo mile widziane..

Miłego popołudnia :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥