środa, 7 stycznia 2015

Mój pokój

***
Chciałabym Wam przedstawić mój salon, niedawno skusiłam się na zakup Cotton Ball i jestem zachwycona tym światłem.

Moim ogromnym marzeniem był zakup witryny ale zawsze coś na drodze stawało. W końcu mogłam sobie na nią pozwolić i jestem bardzo zachwycona jej uroda. Nareszcie mogłam wyeksponować swoją zastawę na 12 osób i dostałam w prezencie białe filiżanki do kawy. Tak się z niej cieszę tak jak małe dziecko gdy dostanie zabawkę.
Rok temu po ślubie postanowiliśmy zmienić cały wystrój pokoju zaczęło się od zmiany narożnika. Narożnik zamówiony a, że w pokoju zrobiła się pustka to pojechałam do sklepu zakupić farby. Miałam z malowaniem poczekać na męża jak wróci z trasy ale ja należę do osób które na już muszą mieć zmianę tak wiec w ruch poszedł walek. Efekt mnie zadowolil na internecie zamówiłam naklejkę na ścianę i sprzedalam stary stół i zamówiłam nowy.

Szafka pod telewizor poszła pod wałek i dostała nowej szaty. Tak więc małymi krokami dążę do tego co mi się najbardziej podoba szukam dodatków a z tym nie jest tak łatwo dużo rzeczy robię sama. Mój M teraz w wakacje zmienił panele na całym mieszkaniu w kuchni musial kuc kafle i w przedpokoju ale czego nie robi się dla żony.



Tak więc sami oceńcie mój wysiłek
Miłego dnia kochani :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥