wtorek, 13 stycznia 2015

♥ Pokój nastolatki ♥





 



❄... Dziś przedstawię Wam pokój mojej nastolatki ostatnio zmienił kolor ścian na róż....

Jak to nastolatki zmienne są wcześniej był kolor ciemna oliwka nie bardzo do mnie przemawiał,bo ja wychodzę z ciemnych kolorów a tu bunt. Sama nazbierała na farbę zostało tylko malowanie... Czego się nie robi dla dzieci

 Biurko nie dawno zmienione zostało pomalować ta szufladę i krzesło.


A ta komodę mój M sam robił do pokoju z jednej strony ma wieszaki a z drugiej półki bardzo pojemna.

Zostały jeszcze zmienić 2 poduchy ale choroba nie odpuszcza i muszę narazie z tym poczekać. 

Mam nadzieję, że ktoś tu zagląda został mi jeszcze jeden pokój do pokazania a z tym mam mały kłopot, bo jak było łóżeczko to fajnie wyglądało a teraz jak zmieniliśmy małej łóżko to jakoś nie ma ładu składu może coś poradzicie.

Teraz mykam a to zapowiedź kolejnego 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pokoik, dziewczęcy, wesoły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥