środa, 14 stycznia 2015

Dobrze, że dziś środa.....

          ****



...za oknem pogoda dziś nie dopisuje a wczoraj było tak ładnie....

 ...ale dziś nie o tym miałam Wam przedstawić pokój Jagody i Cezara i tu mam dylemat. Mieszkają razem od wakacji syn miał kolor niebieski i tapetę koło łóżka graffiti ,no ale ta tapeta została zerwana a jedną ściana pomalowana na róż . Gdy jeszcze młoda była w łóżeczku to było ok ale teraz kupiliśmy od znajomej łóżko ( będzie pomalowane na biało ) i jakoś nijako.
Cezar chciałby pokój żółty ale kiedyś już miał ,myślałam żeby zrobić jasny szary i zostawić tą różową ścianę mam dylemat pomóżcie.








Tak sami zobaczcie ,dzieje się tu aż za dużo i dlatego muszę zmienić ale brak mi koncepcji na ten pokój . Nie sądziłam ,że urządzanie pokoju razem będzie aż tak trudne .

Teraz mykam bo przez chorobę nazbierało się trochę rzeczy do szycia .

Do zobaczenia ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥ ♥